تفریحات در کیش
نوشته شده توسط : dellaram

تفریحات در کیش

پایاپ کیش

پایاپ کیش

پایاپ کیش دهليز يا نقبي می باشد كه در روی زمين در مجاور دهانه چاه قنات حفر می شود که ورودی آن شيب تندی دارد و چند پله به روی آب جاري قنات در زير زمين می رود. چاه هرچقدر عمق بيشتری داشته باشد، اين دهلیز طولاني و پله هاي بیشتر مي شود.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .  زاويه حفر دهليز را به نوعی اندازه میگیرند که كه آخرين پله پاياب به اخر ميله قنات باشد تا از دهانه چاه به سطح آب نور خورشید درون دهلیز را روشن می کند . برای افزایش توسعه فضای سبز و تفریحی در کیش و از زیبایی های روستای باستانی باغو کیش استفاده می شود پارک زیبای دلیران قدمت پایاب کیش 2000 ساله می باشد که در نزدیکی درخت سبز کیش واقع شده است.در تور کیش آبان 94 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید .

رستوران با انواع غذاهای لذیذ سنتی و چایخانه در این منطقه وجود دارد که آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران تورکیش می باشد . هم اکنون چند روستا و آبادی و خانواده های دامدار دیگر سکنه ندارد. این منطقه حاصلخیز در میان بومیان جذابیت و معروفیت خاصی دارد که گردشگران تورکیش را جذب خود میکند این منطقه دارای درختان قدیمی و بومی می باشد که که درختان کهنسال و زیبای لور هم به چشم می خورد.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند . 

شنا کیش

شنا کیش

از جذاب ترین و محبوب ترین  ورزشها در جزیره کیش می باشد که در بین مردم و مسافران تور کیش محبوبیت دارد . شخصی كه ورزش شنا می كند، به جز احساس نشاط و سر زندگی که دارد می توانید اثر شنا كردن را در جسم خود مانند مقاومت دستگاه گردش خون و تنفس،افزایش قدرت بدنی ،  انعطاف پذیری مفصل های شانه و مچ پا  را بالا می برد. مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .  این ورزش ورزشی است كه از سن پایین حتی نوزادی تا سن بالا برای كهنسالان می شود آن را انجام داد و عموما ورزشی می باشد كه اضطراب و تنش را كاهش داده، موجب قوی شدن عضلات می شود اندام بدن را نرم و انعطاف پذیر می کند و موجب می شود كه شخص انرژیی و انگیزه بیشتری برای انجام دادن كارهای روزانه خود بدست می آورد.در تور کیش آبان 94 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید .

مطالب مرتبط:

پایاپ کیش

شنا کیش

تور کیش لحظه آخری

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: